ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

Τουριστικό real estate : ιδανικός χώρος για επικερδείς επενδύσεις



Αποτέλεσμα εικόνας για Τουριστικό real estate
Δυνατότητες για κερδοφόρες επενδύσεις στον τομέα του τουριστικού real estate προσφέρει η Γερμανία, όπως δήλωσαν ειδικοί αναλυτές σε Συνέδριο του FVW για τα τουριστικά ακίνητα.
Ειδικότερα, η Γερμανία παρουσιάζει έντονη ανάπτυξη ως τουριστικός προορισμός και οι ιδιώτες επενδυτές ανταποκρίνονται στη ζήτηση με πλάνα για τη δημιουργία νέων καταλυμάτων, ειδικά στις ακτές της Βόρειας και της Βαλτικής Θάλασσας.
Προς αυτή την κατεύθυνση, εταιρείες όπως η Novasol, η Planet Haus και η Beach Motel, για παράδειγμα, ανοίγουν νέα θέρετρα στις δύο βόρειες ακτές της Γερμανίας προκειμένου να επωφεληθούν από την αυξανόμενη ζήτηση, ενώ άλλοι επενδυτές αναζητούν ευκαιρίες σε παραδοσιακές περιοχές της νότιας Γερμανίας καθώς και σε νέους προορισμούς όπως οι πόλεις βιομηχανικής κληρονομιάς στην καρδιά της περιοχής του Ruhrgebiet.
Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και οι εκπρόσωποι των ιστοσελίδων για αναζήτηση καταλυμάτων, συζήτησαν το θέμα του ποιος είναι ο καλύτερος συνεργάτης μάρκετινγκ για τα τουριστικά καταλύματα και τους προορισμούς.
Εξηγώντας τη σημερινή έκρηξη στις εγχώριες διακοπές, ο επικεφαλής των παραθεριστικών κατοικιών της Novasol δήλωσε ότι η Γερμανία παρουσίασε μεγάλη ζήτηση όχι μόνο λόγω της κρίσης σε άλλους προορισμούς και των δημογραφικών τάσεων που ευνοούν κοντινούς προορισμούς, αλλά επειδή οι Γερμανοί τώρα έχουν μια πιο θετική εικόνα για την χώρα τους και παράλληλα το τουριστικό τους προϊόν έχει βελτιωθεί  σημαντικά.
Επιπλέον, οι παραδοσιακοί tour operators διατηρούν ακόμα το πλεονέκτημα έναντι των portals στο μάρκετινγκ των κατοικιών για διακοπές. Σε αντίθεση με τις διαδικτυακές πύλες, τα ταξιδιωτικά πρακτορεία γνωρίζουν κάθε ακίνητο προσωπικά και διαθέτουν το κατάλληλο προσωπικό σε τοπικό επίπεδο σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά.
Ωστόσο, όλοι οι συμμετέχοντες συμφώνησαν με  το σχόλιο στελέχους της Novasol, σύμφωνα με τον οποίο «Η Γερμανία εξακολουθεί να αποτελεί μια αναπτυσσόμενη χώρα όσον αφορά στα ιδιωτικά καταλύματα διακοπών. Με 10.000 διαθέσιμα σπίτια για διακοπές, η μικροσκοπική Δανία έχει τέσσερεις φορές περισσότερες τέτοιες ιδιοκτησίες από ό, τι η Γερμανία.