ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 29 Ιουλίου 2017

Οι πέντε ανερχόμενες τάσεις στον τουρισμό πολυτελείας


Αποτέλεσμα εικόνας για Οι πέντε ανερχόμενες τάσεις στον τουρισμό πολυτελείας

Καθώς οι παγκόσμιες αντιλήψεις περί πλούτου ιδέες και αλλαγής του status μεταβάλλονται, αλλάζουν και οι αντιλήψεις των ταξιδιωτών για πολυτέλεια για να συνταιριάζουν. Οι ταξιδιώτες υψηλού επιπέδου επιλέγουν όλο και περισσότερο τη διακριτική πολυτέλεια αντί των φανταχτερών εμπορικών σημάτων και της εμφανούς υπερκατανάλωσης. Επίσης, κινούνται προς μια κατεύθυνση, στην οποία το ταξίδι τους επιτρέπει να ζουν τις προσωπικές τους αξίες και να εκπληρώνουν τα όνειρά τους μέσα από αποκλειστικές εμπειρίες.

Σε αυτό το νέο τοπίο, το “πολυτελές ταξίδι” μπορεί να σημαίνει να πετάς με ελικόπτερο σε απομακρυσμένη έρημο για ένα αποκλειστικό μάθημα γιόγκα. Ή, θα μπορούσε να σημαίνει να προσπεράσει κανείς μια άνετη παραμονής σε θέρετρο για μια κατάδυση στο ναυάγιο του Τιτανικού - ένας τύπος “διακοπών” δηλαδή που απαιτεί εξειδικευμένη εκπαίδευση, εκτός της εξαιρετικά υψηλής τιμής.

Η πρόσφατα δημοσιευμένη έκθεση, “The Future of Luxury Travel” από την Saber Hospitality Solutions, σε συνεργασία με την TrendWatching αποκαλύπτει πέντε βασικούς παραμέτρους που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές θα επιλέξουν πολυτελή καταλύματα και εμπειρίες τα επόμενα χρόνια.

“Η εξέλιξη των ταξιδιών υψηλού επιπέδου (και τιμής) δημιουργεί μια αγορά όπου η πολυτέλεια ορίζεται από τις πιο αποκλειστικές, τις μοναδικές εμπειρίες που απαντώνται στη ‘διασταύρωση’ της ευημερίας και της πρόσβασης σε αυτές”, δήλωσε η Sarah Kennedy Ellis, αντιπρόεδρος Global Marketing & Digital Experience στη Saber Hospitality Solutions. “Βλέπουμε τους επισκέπτες να ξεπερνούν τις παραδοσιακές ιδέες για το status και να ‘αγκαλιάζουν’ ευκαιρίες για άκρως προσαρμοσμένες ευκαιρίες ταξιδιού, που επικεντρώνονται περισσότερο στην προσωπικότητα και τις αξίες των επιμέρους ταξιδιωτών και λιγότερο στην έκφραση της πολυτέλειας”.