ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017

Οι 10 τάσεις στα ξενοδοχεία το 2018



Αποτέλεσμα εικόνας για Οι 10 τάσεις στα ξενοδοχεία το 2018

Τάσεις που δεν έχουν να κάνουν με φανταχτερά δωμάτια, χλιδή, υψηλή τεχνολογία ή πολυτελή εστιατόρια, αλλά με μονάδες με “ανθρώπινες κλίμακες”, με αισθητική και όχι όγκο, την βιωματική εμπειρία στον προορισμό και την συμμετοχή στην κοινότητα να πρωταγωνιστούν, θα επικρατήσουν στον χώρο της διαμονής το 2018.
Οι “ανεξάρτητες” μονάδες φαίνεται να κερδίζουν το στοίχημα προσαρμογής στα νέα δεδομένα στο ταξίδι, σύμφωνα με τα συμπεράσματα του Lodging Congress για την Φιλοξενία που πραγματοποιήθηκε στο Μπρούκλιν πριν από λίγες μέρες.
Οι νέες τάσεις όπως τονίστηκε οδηγούνται μέσα από την πρακτική τύπου Airbnb καθώς τα ξενοδοχεία καλούνται «να ανακαλύψουν ή να προσαρμόσουν τον εαυτό τους» εν όψει των νέων προκλήσεων.
Μεγάλη προσαρμοστικότητα δείχνουν τα «ανεξάρτητα ξενοδοχεία» τα οποία τα τελευταία χρόνια επιδεικνύουν μία εκπληκτική δυναμική απέναντι στους παγκόσμιους κολοσσούς του ξενοδοχειακού κλάδου.
Οι 10 τάσεις του 2018
1.Ξενοδοχείο και κοινότητα σε άμεση σύνδεση
Ξενοδόχοι και προσωπικό πρέπει να γνωρίζουν τις τοπικές εμπειρίες.
2.Μικρά δωμάτια και μεγάλοι κοινοί χώροι
Συνεργασία, συμβίωση και φιλοξενία συγχωνεύονται. Τα μικρά δωμάτια και οι μεγάλοι κοινοί χώροι στο κατάλυμα είναι ένα καλό επιχειρηματικό μοντέλο αρκετά δημοφιλές στους ταξιδιώτες που αναζητούν όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια χώρους εργασίας και κοινωνικοποίησης.
3. Εξατομικευμένη εμπειρία διαμονής
Οι ταξιδιώτες αναζητούν υπηρεσίες για εξατομικευμένες εμπειρίες σε διαμονή και ανέγγιχτους προορισμούς. Εμπειρίες μοναδικές, που «κανείς άλλος δεν θα έχει μείνει εκεί πριν» και «ποτέ δεν θα ξαναγίνουν με τον ίδιο τρόπο».
4.Τα ξενοδοχεία πρέπει να…λένε ιστορίες.
«Αυτό είναι το ποδήλατο γυμναστικής του George Clooney», που ζήτησε αποκλειστικά για αυτόν από την διεύθυνση ξενοδοχείου που διέμεινε κάποτε ο σταρ του Χόλιγουντ και τώρα είναι «αξιοθέατο» για τους φιλοξενούμενους του.
Όπως διαπίστωσαν στο συνέδριο οι ειδικοί «ένα κατάλυμα, θα πρέπει να έχει να διηγηθεί μία ιστορία ή να έχει κάτι να προσφέρει εκτός από ένα κρεβάτι και το εμπορικό του σήμα.»
5.Ανοιγμα εμπειριών σε πολιτισμό
Ο πολιτισμός, οι τέχνες και η συνεργασία ιδρυμάτων, θεσμών ή φορέων του είδους με τα καταλύματα, αποτελούν χρήσιμα εργαλεία για την προσφορά εμπειριών στους επισκέπτες.
Ήδη, αρκετά ξενοδοχεία στην Αμερική, λειτουργούν σε επίκαιρα σημεία όπως δίπλα σε μουσεία με τα οποία έχουν συνεργασία.
6. Βoutique και lifestyle ξενοδοχεία
Η ανάπτυξη του ξενοδοχειακού τομέα boutique και lifestyle θα συνεχίσει να εξελίσσεται με ταχύ ρυθμούς και τα επόμενα χρόνια.
7. Χώροι σαν “στο σπίτι μας”
Οι επισκέπτες -είτε ταξιδεύουν για δουλειά, είτε για ψυχαγωγία- επιλέγουν καταλύματα σχεδιασμένα σαν να θυμίζουν κατοικία, με χώρους χαρούμενους και φωτεινούς.
8. Φάε με τους ντόπιους σαν ντόπιος
Οι επισκέπτες -στην πλειοψηφία τους- επιλέγουν το εστιατόριο του καταλύματος, αν είναι στέκι ντόπιων και αν σερβίρονται τοπικά πιάτα.
9. Υπηρεσίες εκτός ξενοδοχείου
Με την εξάλειψη της υπηρεσίας δωματίων σε πολλά ξενοδοχεία, η δυνατότητα παραλαβής φαγητού delivery από το λόμπι ή στο δωμάτιο 24 ώρες το εικοσιτετράωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα είναι πλέον…θεσμός.
10. Πλατφόρμες ενοικίασης καταλυμάτων: Απειλή και σύμμαχος, ταυτόχρονα
Κι ενώ οι πλατφόρμες ενοικίασης καταλυμάτων αντλούν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα από τα ξενοδοχεία, οι ξενοδόχοι με “ανοιχτά μυαλά” δηλώνουν έτοιμοι να αναζητήσουν εναλλακτικά είδη φιλοξενίας για τους επισκέπτες τους.
Πέρα από τις τάσεις στο συνέδριο διαπιστώθηκε ότι για τα επόμενα χρόνια:
  • Τα ξενοδοχεία θα ξεφύγουν από την «βιομηχανική κατηγορία».
  • Τα boutique ξενοδοχεία κινούνται σε δευτερογενείς αγορές.
  • Οι μεσαίες και μικρές κατηγορίες ξενοδοχείων στοχεύουν στους millenials αλλά στην αγορά των 50+.
  • Τα ξενοδοχεία, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων εμπορικών σημάτων, θα ενσωματώσουν τις τοπικές εμπειρίες στο κομμάτι της παραμονής – όπως έκανε και η Marriot με την PlacePass, μια εταιρεία δραστηριοτήτων.
  • Τα φώτα, η θερμοκρασία και άλλα στα δωμάτια θα ενεργοποιούνται με την φωνή.
  • Η τεχνητή νοημοσύνη θα αυξήσει την εξατομίκευση της διαμονής των επισκεπτών με πληροφορίες από δηλωμένες προτιμήσεις του.