ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017

Aegean: 18 νέα δρομολόγια, 11 νέοι προορισμοί, 700.000 επιπλέον διαθέσιμες θέσεις για το 2018



Αποτέλεσμα εικόνας για Aegean: 18 νέα δρομολόγια, 11 νέοι προορισμοί, 700.000 επιπλέον διαθέσιμες θέσεις για το 2018

Την περαιτέρω ισχυροποίηση της θέσης της στην ευρωπαϊκή αγορά και τη διεύρυνση της στήριξής της στον ελληνικό τουρισμό και τις τοπικές κοινωνίες επιβεβαίωσε η Aegean, κατά την παρουσίαση του νέου διευρυμένου προγράμματος για το 2018.

Το νέο πρόγραμμα της εταιρείας περιλαμβάνει ένα δίκτυο 153 προορισμών,  σε 44 συνολικά χώρες, με 16,6 εκατ. διαθέσιμες θέσεις, 700.000 περισσότερες από το 2017. Η ενίσχυση του δικτύου της εταιρείας προσφέρει το 2018 αυξημένη προσβασιμότητα, μέσω και των νέων συνδέσεων, σε βασικές αγορές που αποτελούν κύριες πηγές τουρισμού για τη χώρα μας, όπως είναι η Γαλλία, η Ιταλία και η Γερμανία.

Πιο συγκεκριμένα, στο δίκτυο πτήσεων της Aegean για το 2018 προστίθενται 18 νέα δρομολόγια που αντιστοιχούν σε 11 νέους προορισμούς από τη βάση της Αθήνας (Τορίνο, Παλέρμο, Μπολόνια και Λαμέτζια Τέρμε στην Ιταλία, Μάλαγα στην Ισπανία, Βασιλεία στην Ελβετία, Ζάγκρεμπ και Ζαντάρ στην Κροατία, Βίλνιους στη Λιθουανία, Κλουζ Ναπόκα στη Ρουμανία και Σκόπια στην ΠΓΔΜ) και 7 νέα δρομολόγια από την Περιφέρεια (Κέρκυρα – Μόσχα, Σαντορίνη – Τελ Αβίβ, Μύκονος – Τελ Αβίβ, Μύκονος- Βηρυτός, Ρόδος – Λυών, Ρόδος – Βηρυτός, Ηράκλειο – Βηρυτός). Συνεχίζοντας τη στρατηγική εστίασης στην ενίσχυση του κόμβου της Αθήνας, η οποία επιφέρει οφέλη τόσο για την ίδια την πόλη, όσο και για τις άλλες περιοχές και τα νησιά της χώρας, η Aegean το 2018 θα συνδέει την ελληνική πρωτεύουσα με 81 προορισμούς εξωτερικού.

Παράλληλα, η Aegean προχώρησε ήδη σε αναβάθμιση των Lounges επιβατών σε Θεσσαλονίκη και Λάρνακα, ενώ μέχρι το τέλος του 2017 η εταιρεία αναβαθμίζει το Lounge επιβατών της στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Αρχές του 2018, θα ολοκληρωθεί το Νέο δεύτερο Lounge της Αθήνας για πτήσεις εκτός Schengen.

Εκτός όμως από την επιχειρησιακή της ανάπτυξη, η Aegean δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στη συστηματική στήριξη του ελληνικού τουρισμού, τόσο συμμετέχοντας σε συλλογικές πρωτοβουλίες, όσο και μέσα από δράσεις και ενέργειες που αναπτύσσει και υλοποιεί με ίδια μέσα. Συγκεκριμένα, μέσα από συνεργασίες με τον Δήμο της Αθήνας (Athens Tourism Partnership), τη Marketing Greece και τον ΕΟΤ, η Αegean συμμετέχει συστηματικά στη δημιουργία προωθητικών ενεργειών για την προβολή της χώρας μας και ταυτόχρονα παρέχει δωρεάν τη μεταφορά για τη διοργάνωση περισσότερων από 300 Press και Fam Trips το χρόνο.

Ταυτόχρονα, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας δικές της πρωτοβουλίες όπως είναι η καμπάνια “Greece by Greeks”, με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, συνεχίζει να αποτελεί βασικό αρωγό και πρεσβευτή της πιο φιλόξενης εικόνας της χώρας μας στο εξωτερικό. Η συγκεκριμένη καμπάνια συνέβαλε, ώστε να συγκεντρωθούν με τη βοήθεια του κόσμου περισσότερα από 10.000 μυστικά από όλη την Ελλάδα, τα οποία από το Νοέμβριο και μετά θα ταξιδέψουν σε όλον τον κόσμο.

Την ίδια ώρα, η Aegean συνεχίζει να εστιάζει στη στήριξη και ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας μέσω της υλοποίησης του προγράμματος “Όλη η Ελλάδα Κοντά”, που αφορά στη στήριξη των τοπικών κοινωνιών και προϊόντων. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία σε συνεργασία με παραγωγούς της περιφέρειας, τους παρέχει σημαντικό βήμα για την ανάδειξη των εικόνων και των προϊόντων του τόπου τους (μηνιαία αφιερώματα σε προορισμούς της Ελλάδας, συνεργασία με 50 τοπικούς παραγωγούς, προώθηση σε μόλις 1 χρόνο πάνω από 60 διαφορετικών ειδών προϊόντων και τοπικών γεύσεων στις πτήσεις της εταιρείας, προβολή περισσότερων από 100 videos για την ελληνική περιφέρεια σε Ελλάδα και εξωτερικό).



Στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου, o αντιπρόεδρος της Aegean κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, δήλωσε: “Το 2018 θα αποτελέσει ακόμη μια χρονιά διεύρυνσης της διεθνούς παρουσίας μας αλλά και των επιλογών, που προσφέρουμε στους επιβάτες μας. Διευρύνουμε το δίκτυό μας με 18 νέα δρομολόγια εξωτερικού, με 11 νέους προορισμούς από την Αθήνα, ενώ παράλληλα προσθέτουμε 7 νέα δρομολόγια από την Περιφέρεια. Είναι η πρώτη φορά που τόσες πόλεις από κύριες τουριστικές αγορές έχουν άμεση σύνδεση με την Αθήνα, που υποστηρίζει τόσο τα σύντομα city breaks, όσο και την προσβασιμότητα στα νησιά μας. Παράλληλα, συνεχίζουμε με συνέπεια και συστηματικότητα να στηρίζουμε την προβολή της χώρας, των προϊόντων μας και των παραγωγών μας για την ανάπτυξη του τουρισμού, αλλά και τη στήριξη των τοπικών κοινωνιών. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στη αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των επιβατών μας αλλά και στα σημαντικά οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν μέσω των εμπορικών συνεργασιών των προγραμμάτων μας που συνεχώς εμπλουτίζουμε και εξελίσσουμε”.

Όσον αφορά στη αναβάθμιση του στόλου, στόχος της εταιρείας είνα από τα 45 αεροσκάφη το 2013, να φτάσει τα 60 το 2018 και τα 70 το 2023 και οι επιβάτες από 13,3+ εκατομμύρια (7,5 εκατομμύρια εξωτερικού) το 2018 να ανέλθουν σε 14-15 εκατομμύρια (9-10 εκατομμύρια εξωτερικού).

“Να θυμίσω ότι σήμερα έχουμε 46 Airbus A320, και ότι μαζί με αυτά που έρχονται για του χρόνου θα είναι 48”, επεξηγεί ο κ. Βασιλάκης. “Άρα, όταν λέμε ότι ο αριθμός αεροσκαφών θα κινηθεί από 45-60 στο 2020-2025, καταλαβαίνετε ότι προϋπολογίζουμε ένα ρυθμό ανάπτυξης 1-2 αεροπλάνα το χρόνο προκειμένου να καλύψουμε αυτή τη λογική.

Τώρα, αυτό που είναι που πάρα πολύ σημαντικό είναι ότι αυτήν τη φορά με αυτό το πράγμα ασχολούνται τουλάχιστον 5 διαφορετικά τμήματα της εταιρείας, 4 ή 5 άτομα από κάθε τμήμα, για να αναλύσουν όλα τα πράγματα που έχουν να κάνουν όχι με την τιμή αγοράς ενός αεροσκάφους, αυτό είναι θέμα τελικής διαπραγμάτευσης, αλλά τη χρήση του, τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει, το marketing ασχολείται με το τι είναι αυτό που πρέπει να προσφέρει το αεροπλάνο σε σχέση με τον ανταγωνισμό ή τους επιβάτες, είτε αφορά νέες δυνατότητες είτε νέες τεχνολογίες, είτε εν πάση περιπτώσει πως τοποθετείται κανείς πάνω σε αυτό, γιατί, επαναλαμβάνω, κάνεις μία επιλογή και σε ακολουθεί για 15-20 χρόνια.

Άρα, λοιπόν, όλη αυτή η διαδικασία εξελίσσεται. Δίνεται πάρα πολύ μεγάλη έμφαση στη διαδικασία της διαμόρφωσης και διαχείρισης και του περιορισμού του κόστους λειτουργίας από τα αεροπλάνα, άρα δηλαδή πάμε να δέσουμε με πολύ καλύτερες συμβάσεις την λογική που δημιουργεί το κόστος μετά την αγορά του αεροπλάνου, γιατί εκεί είναι το πολύ μεγάλο κόστος”.

Ακόμη, σχολιάζοντας τις τιμές των εισιτηρίων και τον εσωτερικό τουρισμό ο αντιπρόδρος της Aegean δήλωσε: “Οι τιμές σε σχέση με το 2009-2010 έχουν πέσει. Οι τιμές και σε σχέση με το 2013 που έγινε η συγχώνευση έχουν πέσει στο εσωτερικό. Δυστυχώς τι δεν έχει πέσει; Ο συμπαθέστατος ΦΠΑ, ο οποίος ήταν 9% παρακαλώ στα εισιτήρια, στην εσωτερική μεταφορά βέβαια, γιατί αφορά μόνο την εσωτερική μεταφορά και με τρένα και με αεροπλάνα και με όποιο άλλο μεταφορικό μέσο για επιβάτες. Ο ΦΠΑ ήταν λοιπόν 9% πριν την κρίση, έγινε 13% σταδιακά μέχρι το 2015 το βλέπουμε από κάτω και το 2015, το καλοκαίρι του ’15 με το νέο μνημόνιο πήδηξε στο 23% και μετά 24%. Πρώτη φορά βρέθηκε επιβατικός ΦΠΑ να είναι στην υψηλή κλίμακα του ΦΠΑ σε όλη τη νότια Ευρώπη. Πουθενά αλλού δεν υπάρχει αυτό το πράγμα. Μεταφορά επιβατών στην υψηλή κλίμακα στο πανευρωπαϊκό ΦΠΑ δεν υπάρχει. Άλλες υψηλές κλίμακες 21%–22%, 23%–24% υπάρχουν. Δεν αφορούν τη μεταφορά επιβατών. Μόνο στην Ελλάδα πήγε εκεί.

Έτσι λοιπόν όταν έχεις 24% επιβάρυνση πέραν των τελών του αεροδρομίου, έτσι του εκάστοτε αεροδρομίου, και όταν έχεις μπροστά σου μία κοντινή διαδρομή, δεν είναι περίεργο να απορούν οι άνθρωποι ενδεχομένως γιατί τους φαίνεται η σύγκριση με κάποιες διαδρομές εξωτερικού διαφορετική και βέβαια συγκρίνουν συνήθως αυτό που λέμε, διαφορετικά πράγματα με διαφορετικά πράγματα”.