ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

Ryanair: Επιστρέψαμε το 97% των χρημάτων




Αποτέλεσμα εικόνας για ryanair cabin crew

Η Ryanair, ανακοίνωσε σήμερα σχετικά με τις ακυρώσεις των 18,000 (2%) από τις 800.000 πτήσεις της μεταξύ Νοεμβρίου και Μαρτίου, ότι έχει πραγματοποιήσει το 97% των επιστροφών χρημάτων και των αναδρομολογίσεων, ζητώντας από το υπόλοιπο των επιβατών να επικοινωνήσει με την εταιρεία άμεσα.
Σχετικά με τις ακυρώσεις που ανακοινώθηκαν στις 18 Σεπτεμβρίου:
  • Οι 315.000 επιβάτες μας ειδοποιήθηκαν μέσω email
  • Πάνω από 313.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (99.4% των επιβατών) έχουν πραγματοποιηθεί
  • Οι υπόλοιποι 2.000 επιβάτες (0.6%) θα πρέπει να επικοινωνήσούν με τη Ryanair
Σχετικά με τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος (που ανακοινώθηκαν στις 27 Σεπτεμβρίου):
  • Οι 400,000 επιβάτες μας ειδοποιήθηκαν μέσω email
  • Πάνω από 384,000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (96% των επιβατών) έχουν πραγματοποιηθεί
  • Οι υπόλοιποι 16,000 επιβάτες (4%) θα πρέπει να επικοινωνήσούν με τη Ryanair.
Η Ryanair, όπως και άλλες αεροπορικές εταιρίες, επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από μία ακόμη αδικαιολόγητη απεργία των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας στη Γαλλία την Τρίτη 10 Οκτωβρίου.
Παρόλα αυτά, στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, η ακρίβεια στην ώρα άφιξης και αναχώρησης των πτήσεών της Ryanair έχει παραμείνει εξαιρετικά υψηλή αγγίζοντας το 95% (98% εξαιρώντας την Τρίτη 10 Οκτωβρίου).
Από τις 15,000 πτήσεις που πραγματοποιήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, μόνο 8 (προσθέτοντας τις 344 ακυρώσεις λόγω της απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας στη Γαλλία) ακυρώθηκαν, και όλες προκλήθηκαν λόγω καιρού.
Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε:
“Έχουμε ολοκληρώσει το 96% των επιστροφών χρημάτων και των αναδρομολογίσεων των επιβατών που επηρεάστηκαν από τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος, και ζητάμε από τους υπόλοιπους 16,000 επιβάτες να επικοινωνήσουν μαζί μας άμεσα ώστε να προχωρήσουν σε νέα κράτηση ή να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων.
Ζητάμε και πάλι συγνώμη από το επιβατικό κοινό που επηρεάστηκε από τις ακυρώσεις και τις αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα.
Οι αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα οι οποίες προκάλεσαν δυσαρέσκεια, έχουν αποκαταστήσει την ηγετική στο χώρο μας ακρίβεια, η οποία άγγιξε το 95% για τις πτήσεις της τελευταίας εβδομάδας (98% εξαιρώντας την Τρίτη όπου η ακρίβεια επηρεάστηκε από την αδικαιολόγητη απεργία των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας στη Γαλλία), και τώρα οι επιβάτες μας μπορούν να εκμεταλλευτούν τους χαμηλούς ναύλους μας χωρίς κανένα κίνδυνο για περαιτέρω ακυρώσεις λόγω προβλημάτων προγραμματισμού.”