ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

To «Viber For Business» πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.





Djamel Agaoua




Αθήνα,  –ΤοViber,μία από τις κορυφαίες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων με περισσότερους από 900 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες σε ολόκληρο τον κόσμο, έχει ήδη παγιωθεί στην Ελλάδα ως η αγαπημένη εφαρμογή των χρηστών. Παράλληλα, προσφέροντας πολλαπλές και καινοτόμες λύσεις και υπηρεσίες το Viber έχει εξελιχθεί σε ένα πολυεπίπεδο και δυναμικό εργαλείο επικοινωνίας καλύπτοντας αποτελεσματικά τις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων που θέλουν να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους σε τοπικό και διεθνές επίπεδο εύκολα, γρήγορα και απρόσκοπτα.

Η ελληνική αγορά βρέθηκε για ακόμη μία φορά στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τηςViber. Η αγαπημένη εφαρμογή – μέλος του ιαπωνικού Ομίλου Rakuten, παγκόσμιου ηγέτη στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου- παρουσίασε όλες τις τελευταίες εξελίξεις και τα καινοτόμα εργαλεία που προσφέρει για επιχειρήσεις σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Κεντρικοί ομιλητές ήταν o Djamel Agaoua, CEO της Viber, η Cristina Constandache, VPof Global Partnerships και ο Atanas Raykov,Head of GlobalTelecom Partnership sand  Director for BusinessDevelopmenti nCISandCEE.Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι των μεγαλύτερων διαφημιστικών εταιρειών και κορυφαίων brands της χώρας,συνεργάτες της Viber στην ελληνική αγορά, δημοσιογράφοι, και στελέχη επιχειρήσεων digitalmarketing. Μετά την ολοκλήρωση των παρουσιάσεων οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις με τους ομιλητές και άλλα διευθυντικά στελέχη της Viber.
 Αποτέλεσμα εικόνας για To «Viber For Business» πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Στην ομιλία του ο DjamelAgaouaεστίασε στο ολοκληρωμένο σύνολο εργαλείων επικοινωνίας που διαθέτει η εφαρμογή, όπως τα ViberStickers, τις διαφημίσεις εντός της εφαρμογής, τους πιο επιτυχημένους Δημόσιους Λογαριασμούς, τα ενσωματωμένα botsσυνομιλιών, και τα καινοτόμα εργαλεία E-commerce. Ο DjamelAgaouaαναφέρθηκε και στη μεγάλη απήχηση τουPublicAccount της Μπαρτσελόνα στο Viberπου αποτελεί το επίσημο κανάλι επικοινωνίας της δημοφιλούς ποδοσφαιρικής ομάδας.

«Η Ελλάδα είναι μια από τις αγορές που εστιάζουμε το ενδιαφέρον μας. Εκτός από το μεγάλο αριθμό χρηστών, παρατηρούμε ακόμα ότι οι Έλληνες χρησιμοποιούν τακτικά όλα τα επιπλέον εργαλεία εμπλουτισμού της συνομιλίας που προσφέρει το Viber! Πάνω απ’ όλα το Viber είναι ένα μέσο ανταλλαγής αισθημάτων. Πιστεύουμε πώς αυτό ταιριάζει με την κουλτούρα των Ελλήνων που επικοινωνούν με τους φίλους και την οικογένειά τους όχι μόνο μέσω γραπτών μηνυμάτων, αλλά αγαπούν να εκφράζονται και με GIFs, video, instantvideos και stickers», δήλωσε ο DjamelAgaoua,CEO της Viber. «Η Ελλάδα σχεδόν πάντα είναι ανάμεσα στις πρώτες χώρες που επιλέγονται για το λανσάρισμα ενός νέου εργαλείου ή υπηρεσίας του Viber», συμπλήρωσε.

Η CristinaConstandache, VPofGlobalPartnerships τόνισε τη σημασια των εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων στη σύγχρονη καθημερινότητα των χρηστών σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι 4 στους 5 χρήστες κινητών συσκευών έχουν εγκαταστήσει τουλάχιστον ένα messagingapp. Επίσης αναφέρθηκε μέσα από παραδείγματα και success stories στον τρόπο που οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Viber και να διευρύνουν την επικοινωνία τους με έναν τρόπο γρήγορο, ασφαλή, πλούσιο σε περιεχόμενο, διαδραστικό και φιλικό προς τον χρήστη.

«Το μέλλον της επικοινωνίας των brands βρίσκεται στο χτίσιμο σχέσεων ουσίας με τους καταναλωτές. Μέσα από το Viberοι επιχειρήσεις μπορούν να θεμελιώσουν μια σχέση αλληλεπίδρασης με το κοινό τους που θα τις οδηγήσει σε βελτίωση της θέσης τους τόσο σε επίπεδο αναγνωρισιμότητας, όσο και σε επίπεδο προώθησης, πωλήσεων και πιστότητας των πελατών τους. Σε συνδυασμό με τα εργαλεία αύξησης κοινού, όπως τα stickerpacks και οι στοχευμένες διαφημίσεις μετά το τέλος μιας Viber κλήσης, τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά και μάλιστα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα», δήλωσε στο τέλος της ομιλίας της η CristinaConstandache, VPofGlobalPartnershipsτης Viber.

H βραδιά έκλεισε με την εμφάνιση δύο καλεσμένων έκπληξη. Ο κορυφαίος σεφ Άκης Πετρετζίκης - και πρώτος ψηφιακός σεφ στοViber -  επιμελήθηκε με την ομάδα του και προσέφερε στους καλεσμένους πρωτότυπα επιδόρπια, ενώ στη συνέχεια στο stage ανέβηκαν για μια μοναδική live εμφάνιση οι REC, το δημοφιλέστεροurbanpopgroupπου διατηρεί επίσης τον δικό του Δημόσιο Λογαριασμό στο Viber.

Όλοι οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν στο διαγωνισμό του Viber μέσω του chatbotViberAthensB2B που δημιούργηθηκε ειδικά για το ViberForBusinessevent για να κερδίσουν ένα εισιτήριο VIP για δύο άτομα για τον αγώνα Μπαρτσελόνα – Ολυμπιακός. Ο νικητής της βραδιάς αναδείχθηκε με κλήρωση και το βραβείο απένειμαν στον τυχερό ο DjamelAgaoua, CEO, η CristinaConstandache, VPofGlobalPartnerships και ο AtanasRaykov, HeadofGlobalTelecomPartnerships&DirectorBusinessDevelopmentCIS&CEE. Η βραδιά έκλεισε σε γιορτινή ατμόσφαιρα σηματοδοτώντας τη σημασία της Ελλάδας στα διεθνή σχέδια της Viber.

Διοίκηση:
DjamelAgaoua - CEO


MichaelShmilov - COO