ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

GfK : 14 δισ. € ξόδεψαν οι Γερμανοί για τις διακοπές τους το 2017!







Αποτέλεσμα εικόνας για οι Γερμανοί για τις cruises τους το 2017!
Οι Γερμανοί πολίτες ξόδεψαν 14 δις. € στις καλοκαιρινές τους διακοπές, το 2017, μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων και ταξιδιωτικών σελίδων, 4% περισσότερα από πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία των ερευνητών της GfK, ενώ την έκπληξη έκανε η Κρουαζιέρα με αύξηση 20% στις κρατήσεις.
Το ποσό των 14 δισ.€ αναφέρεται στις αγορές πακέτων τουριστικών διακοπών από ταξιδιωτικά γραφεία αλλά και πακέτων μέσω ταξιδιωτικών σελίδων, όπως σημειώνει η GfK στην τελευταία μηνιαία ανάλυση των τάσεων της γερμανικής αγοράς ταξιδιών.
Οι κρατήσεις για κρουαζιέρες αυξήθηκαν κατά 20% αυτό το καλοκαίρι, ενώ οι πωλήσεις οργανωμένων διακοπών αυξήθηκαν κατά 5%, σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία. «Οι βασικοί τομείς στην οργανωμένη ταξιδιωτική βιομηχανία έχουν αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα», σχολίασε η GfK.
Εξετάζοντας με μεγαλύτερη προσοχή τα στοιχεία, η εταιρεία ανέφερε ότι η αύξηση των εσόδων κατά 4% το καλοκαίρι του 2017 ήταν συνδυασμός των εσόδων από κρατήσεις σε γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία, καθώς και των online κρατήσεων.
Λιγότερο από το 78% αυτών των εσόδων προήλθαν από τις κρατήσεις των ταξιδιωτικών γραφείων, όπως φάνηκε από τα 1500 γραφεία που συμμετείχαν στην έρευνα της GfK. Ωστόσο, οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου αυξήθηκαν «γρηγορότερα» φέτος, σύμφωνα με του ερευνητές της γερμανικής εταιρείας, που έχει έδρα τη Νυρεμβέργη.
Η GfK ξεκαθάρισε πως το ποσό των 14 δις.€ καλύπτει μόνο την «οργανωμένη» αγορά ταξιδιών και δεν περιλαμβάνει απευθείας κρατήσεις μέσω τηλεφωνικών κέντρων, με προμηθευτές όπως αεροπορικές εταιρείες και ξενοδοχεία ή με online σελίδες, όπως η Booking.com ή η Airbnb.
«Κατά πάσα πιθανότητα, η αγορά άμεσων πωλήσεων θα αυξηθεί και πάλι φέτος. Οι μεμονωμένες κρατήσεις, δηλαδή κρατήσεις μόνο αεροπορικών εισιτηρίων ή μόνο ξενοδοχείων, δεν αυξάνονται στα ταξιδιωτικά γραφεία και μειώνουν έτσι το συνολικό αποτέλεσμα», σημειώνουν οι ερευνητές.