ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

Airbnb: 1 δισ. πελάτες το 2025 - 15.000 μπουτίκ ξενοδοχεία στην πλατφόρμα



Αποτέλεσμα εικόνας για Airbnb: 1 δισ. πελάτες το 2025 - 15.000 μπουτίκ ξενοδοχεία στην πλατφόρμα


Τo 1 δισεκατομμύριο θα φθάσουν οι πελάτες της Airbnb το 2025, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής Δημόσιας Πολιτικής της πλατφόρμας για την Καραϊβική και τη Λατινική Αμερική, Shawn Sullivan.

Ο κ. Sullivan, μιλώντας στο Hotel News Now, στο περιθώριο του Συνεδρίου Ξενοδοχειακών Επενδύσεων Καραϊβικής, είπε ότι σήμερα, 10 χρόνια μετά την έναρξη της λειτουργίας της, η Airbnb περιλαμβάνει 4 εκατ. σπίτια στην πλατφόρμα της και περισσότερους από 250 εκατ. πελάτες στη διάρκεια όλων αυτών των ετών. 

Αναφέρθηκε μάλιστα στη νέα πολιτική της πλατφόρμας να επιτρέπει την παρουσία μπουτίκ ξενοδοχείων από όλο τον κόσμο, τα οποία σήμερα φθάνουν τα 15.000.

Ο κ. Sullivan τόνισε η Airbnb και τα ξενοδοχεία μπορούν να μπουν σε έναν θεμιτό ανταγωνισμό με μοναδικό κερδισμένο τον καταναλωτή, καθώς μπορούν και οι 2 να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη για τοπικές και μοναδικές εμπειρίες, καθώς και για βαθύτερη γνώση από τους προορισμούς τους οποίους επισκέπτεται.

Επιδιώκουμε να φθάσουμε στο σημείο όλοι να μας αντιμετωπίζουν με ανεκτικότητα και ίσους όρους ανταγωνισμού και γι’ αυτό συνεργαζόμαστε με τις τοπικές αρχές στη συλλογή φόρων, καθώς στο τέλος όλα είναι θέμα ανταγωνισμού, τόνισε.

Η Airbnb, είπε, υπογράφει μνημόνια κατανόησης με κυβερνήσεις που προβλέπουν την κοινοποίηση δεδομένων, την προώθηση προορισμών και τις κοινές ομάδες εργασίας με άλλους παίκτες της αγοράς, στους οποίους μπορούν να περιλαμβάνονται και ξενοδοχεία εάν υπάρχει σχετικό ενδιαφέρον.

Τέλος ξεκαθάρισε ότι η εταιρία τα τελευταία χρόνια επιθυμεί τόσο οι ιδιοκτήτες όσο και οι επισκέπτες να καταβάλλουν ένα δίκαιο μερίδιο φόρου. «Επιθυμούμε τη διαφάνεια, τη συνεργασία με τους προορισμούς για να επιλυθούν προβλήματα που ανακύπτουν».