ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 21 Απριλίου 2018

PwC: Πώς ο ελληνικός τουρισμός θα παραμείνει ανταγωνιστικός- 45.000 νέες κλίνες





Αποτέλεσμα εικόνας για PwC: Πώς ο ελληνικός τουρισμός θα παραμείνει ανταγωνιστικός- 45.000 νέες κλίνες

Την ανάγκη δημιουργίας νέων κλινών σε δημοφιλείς προορισμούς, την αναβάθμιση των υπαρχόντων ξενοδοχείων, την ανάπτυξη νέων προορισμών μέσα από επενδύσεις τουριστικής υποδομής και δράσεις μάρκετινγκ για την επιμήκυνση της σεζόν εισηγείται η μελέτη της PwC για την ελληνική οικονομία υπό τον γενικό τίτλο «Από την ύφεση στην ανάκαμψη».Αναλυτικά, τα βασικά σημεία της μελέτης για τον τουρισμό είναι τα ακόλουθα:

45.000 νέες κλίνες μέχρι το 2022
** Ο αριθμός των επιπρόσθετων κλινών που απαιτούνται, έως το 2022, είναι περίπου 45 χιλ. και συγκεντρώνονται κυρίως στην Κρήτη (35 χιλ.), το Νότιο Αιγαίο (3 χιλ.) και τα Ιόνια Νησιά (7 χιλ.), όπου τα ποσοστά πληρότητας είναι αρκετά υψηλά στις περιόδους αιχμής (Αύγουστος)Οι ανάγκες χρηματοδότησης για την επένδυση σε νέες κλίνες υπολογίζονται σε € 1,7 δισ. ** Η αναβάθμιση και συντήρηση είναι απαραίτητη για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των τουριστικών καταλυμάτων. 

Ειδικότερα, απαιτούνται:§ € 2,3 δισ. για την αναβάθμιση των υφιστάμενων ξενοδοχείων§ € 0,8 δισ. για τη συντήρηση των υποδομών των ξενοδοχείων Συνολικά, δηλαδή, απαιτούνται μέχρι το 2022 επενδύσεις ύψους 4,8 δισ. ευρώ για να διατηρήσει ο ελληνικός τουρισμός την αναπτυξιακή του πορεία.

** Κλειδί η ανταγωνιστικότητα 
• Η ανταγωνιστικότητα του τουριστικού κλάδου προσδιορίζεται από τον προορισμό, το μέγεθος της ξενοδοχειακής μονάδας και την κατηγορία της

• Υπάρχουν τρεις στρατηγικές για την ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου:Ø προσθήκη χωρητικότητας στους κύριους προορισμούςØ αναβάθμιση ξενοδοχείων στην επόμενη κατηγορίαØ ανάπτυξη δευτερευόντων προορισμών με στοχευμένο μάρκετινγκ και αναβάθμιση ξενοδοχειακών μονάδων

• Η πλέον υποσχόμενη στρατηγική σε όρους πιθανής αξίας φαίνεται να είναι η ανάπτυξη των δευτερευόντων προορισμών, ακολουθούμενη από την αναβάθμιση των ξενοδοχείων και την προσθήκη χωρητικότητας

• Ενέργειες μάρκετινγκ του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ανάπτυξη δευτερευόντων προορισμών

• Φορολογικά και θεσμικά κίνητρα για την αύξηση του μεγέθους των τουριστικών επιχειρήσεων και την επέκταση ή αναβάθμιση ξενοδοχειακών μονάδων

• Ταχύτερη αδειοδότηση greenfield τουριστικών επενδύσεων

• Προτεραιότητα στις επενδύσεις τουριστικής υποδομής, δηλαδή σε εκείνες τις παροχές και υπηρεσίες που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη των περιοχών υποδοχής τουριστών (διατροφή, μεταφορές, μουσεία και αξιοθέατα)